۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷

سفیدگران خبر داد:

۱۱۰۰ نفر برای ورود به حرفه مهندسان در خراسان شمالی با هم رقابت کردند

۱۱۰۰ نفر برای ورود به حرفه مهندسان در خراسان شمالی با هم رقابت کردند

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی بیش از هزار و ۱۰۰ نفر در استان برای ورود به این حرفه ها رقابت کردند.

مسعود سفیدگران در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در خراسان شمالی، اظهار داشت: در این آزمون هزار و ۱۴۰ نفر زن و مرد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان این که آزمون مزبور همزمان با سراسر کشور در دو شیفت صبح و عصر در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد، افزود: این دوره از آزمون در بخش مهندسی در رشته های  شهرسازی، ترافیک، معماری(نظارت)، عمران (نظارت)، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی، عمران و محاسبات، معماری (اجرا) و عمران (اجرا) برگزار شد.

به گفته سفیدگران آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در خراسان شمالی در بخش کاردان های فنی در تمام رشته ها و در بخش معماران تجربی نیز در رشته معماری (طراحی) برگزار شد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی با یادآوری این که این آزمون در محل دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد، افزود: نتایج آزمون مزبور دو ماه دیگر اعلام می شود.

کد خبر 2421136